Software is uiteindelijk slechts een hulpmiddel, want het organiseren van verkiezingen blijft tenslotte mensenwerk. Met onze dienstverlening staan wij altijd voor u klaar om u te ondersteunen en u te helpen het maximale uit onze producten te halen.
Heeft u een vraag over een van onze producten of loopt u tegen een probleem aan? De TSA Verkiezingen helpdesk is het gehele jaar bereikbaar. Zowel per e-mail via verkiezingen@tsaverkiezingen.nl als telefonisch op werkdagen van 09.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur via 015 251 61 41. Via ons supportnummer komt u direct in contact met een van onze productspecialisten.
Wij zijn er trots op dat onze helpdesk ook het afgelopen verkiezingsjaar als 'zeer goed' is beoordeeld!
Om het maximale uit onze producten te kunnen halen is het belangrijk dat deze zijn ingericht naar de wensen en werkwijze van uw gemeente. Heeft u hierbij hulp nodig? Onze consultants kunnen op afstand of op locatie ondersteuning bieden. Vooraf bespreken we samen met u de gewenste doelen en bepalen we de beste aanpak.
Heeft u hulp nodig bij het organiseren van de verkiezing? Ook dan kunnen wij u ontzorgen door bepaalde zaken voor u uit handen te nemen op en rond de verkiezingsdag.
Om uw medewerkers en uw stembureauleden te leren optimaal met onze software te werken verzorgen wij in aanloop naar een verkiezing diverse praktijkgerichte trainingen. Tijdens deze trainingen worden de cursisten wegwijs gemaakt in het gebruik van onze producten en wordt er aan de hand van cases en oefeningen dieper ingegaan op de onderdelen die voor de cursisten relevant zijn.
In aanvulling op het online opleiden van uw stembureauleden via Stembureautraining.nl of een producttraining kunnen wij, eventueel samen met u, uw stembureauleden op locatie instrueren op het gebied van het verkiezingsproces. Het combineren van online en klassikaal opleiden wordt "blended learning" genoemd. Deze methode verbetert de leerresultaten en verhoogt de motivatie van cursisten en is een effectieve manier om leerdoelen te bereiken.